Grafika z gry space shooter Star Heroes
NEWS

STAR HEROES: polski space shooter wyjawia szczegóły drugiego sezonu rywalizacji!

Jak to zwykle bywa w niemalże każdym wydarzeniu tego typu diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Światło dzienne w końcu ujrzały te, dotyczące drugiego sezonu w projekcie STAR HEROES czyli space shooter o którym pisałem kilka dni temu w tym miejscu.

Poniższy artykuł wyjaśnia wszelkie meandry dotyczące rywalizacji, nagród, mechanizmów które czekają przed graczami a także zaimplementowane nowości.


NOWE ZAKŁADKI

„PROFILE TAB”

Jak się zapewne domyślacie ta pierwsza zakładka z którą się zetkniemy w pierwszej kolejności będzie zawierała szereg informacji o postępach gracza ( levele, rangi, statystyki ).

Screen przedstawia grafike ze space shooter Star Heroes
  1. LV KONTA
  • FLEET LEVEL- poziom naszego statku zależny od poziomu wyekwipowanych itemków,
  • ETERNAL LEVEL – dawniej HANGAR, 
  • SKILL RANK – ranking uwzględniający nasz indywidualny skill ( MMR).
  1. GAME POINTS: punkty, które zdobywamy za rozgrywane mecze. Tutaj mamy pierwszą różnicę w stosunku do poprzedniego sezonu. Wcześniej liczyły się tylko 3 mecze w dziennym limicie, tym razem będziemy mieli limit maksymalnych punktów do zdobycia w ciągu doby. Poziom ten będziemy mogli zwiększyć za pomocą specjalnych “pilot license” ( odpowiednik paliwa z poprzedniego sezonu).
  2. STAKE BOOST: liczba tokenów w stake, odpowiednio przemnożona przez mnożnik poola. Przykładowo dla 10k w comet i 5k w supernovie, SB = 2 * 10k + 6 * 5k = 50k
  3. HEROES STATS: wartość wyznaczana na podstawie wszystkich herosów podpiętych do walleta z uwzględnieniem ich poziomów (czyli 10 herosów lvl5 da większy mnożnik niż 10 herosów lvl4).
  4. MYSTERY RANK: coś dla fanów grindowania. Ranga, której poziom możemy podnosić poprzez wygrywanie potyczek w trybie rankingowym ( każde 100 pkt to jeden poziom).
  5. ITEMY: kolejna nowość to przedmioty które możemy zdobywać poprzez nasz postęp w grze.
  • DAILY ITEMS ACQUIRED –  wynosi 30 sztuk ale można go zwiększyć kupując specjalny itemek w sklepie,
  • TOTAL ITEMS – przedstawia ilość jaką zdobyliśmy danego dnia z uwzględnieniem ich rzadkości.
  • DROP CHANCE – szansa na drop. Zwiąksza się wraz z nasza rangą.

„SPACESHIP TAB”

  1. STASH: lista wszystkich itemków będących w naszym posiadaniu wraz z tymi wyekwipowanymi na naszym statku,

  • każdy statek ma 6 miejsc na itemy, 2 sloty na itemy ofensywne, 2 sloty na itemy defensywne oraz 2 sloty na itemy utility. Każdy statek posiada swoje itemy, dlatego przed każdą rozgrywką gracz będzie musiał sprawdzić ich wyekwipowanie
  • będzie kilka rodzajów tych przedmiotów. Będziemy mogli sprzedawać ja pozyskując w ten sposób kredyty.  Poniżej lista:

Damage Enhancement System – zwiększa nasz całkowity damage

Anomaly Bane – zwiększa damage który zadajemy anomaly oraz star seed

Assault Core – zwiększa damage który zadajemy wrogim statkom

Hull Reinforcement Matrix – zwiększa nasze maksymalne zdrowie 

Shield Reinforcement Matrix – zwiększa naszego maksymalnego shielda

Shield Augmentation Matrix – co minutę rozgrywki zwi ększa naszego maksymalnego shielda

Hull Augmentation Matrix – co minutę zwiększa nasze maksymalne zdrowie

Aegis Module – zwiększa naszą redukcje obrażeń

StarDust Supply – na początku rozgrywki zaczynamy z większą ilością StarDusta

StarDust Generator – zwiększa nasz pasywny zarobek StarDusta o dany procent

Vampirism – w trakcie atakowania przeciwnika, część obrażeń zadanych odzyskujemy jako zdrowie

  • upgrade tool –  zostanie zaimplementowana możliwość “upgrejdu” itemków.
Screen przedstawia grafike ze space shooter Star Heroes
Dany item można ulepszyć 5 razy. Jeżeli posiadamy itemy +4 o rzadkości common / rare / epic to po wbiciu go na level 5, zmieni on nam się w wyższą rzadkość z levelem +0. Tylko legendarne itemy wbijamy na poziom +5.
Aby ulepszyć item musimy przenieść go do upgrade toola oraz włożyć itemy które będziemy chcieli poświęcić aby wzmocniły nasz ulepszany item. Ulepszenie itemu kosztuje również creditsy.
  1. COMBAT: każdy statek przez nas zakupiony będzie posiadał od razu skille aktywne oraz pasywne, jedyne co zostaje nam do kupienia to 3 slot na broń oraz faster respawn / engine power / improved star dust earn
  2. TREE: w przeciwieństwie do sezonu pierwszego gdzie dwa rodzaje okrętów (SHOOTER oraz TANK) trzeba było odblokować, w tych rozgrywkach każdy będzie miał dostęp od razu do wszystkich statków
Screen przedstawia grafike ze space shooter Star Heroes

„SOCIAL TAB”

To miejsce gdzie gracze otrzymają opcję zapraszania nowych za pomocą swojego ref kodu.

Grafika z gry spaceshooter Star Heroes

„SHOP TAB”

W nowej odsłonie sklepu będziemy mieli możliwość zakupu dodatkowych przedmiotów o których wspominałem wyżej.

Grafika z gry spaceshooter Star Heroes

TO CO GRACZE CENIĄ NAJBARDZIEJ – NOWOŚCI DOTYCZĄCE  GAMEPLAY’u w tym space shooterze!

Teraz poruszymy kilka kwestii bezpośrednio związanych z gameplayem.

  1. NOWA MAPA ORIONIS PRIME :  klimatyczna miejscówka, która charakteryzuje się wielkimi wrakami statków bojowych dwóch frakcji. Mapa posiada dużo ukrytych miejsc i korytarzy we wnętrzach rozbitych statków za pomocą których możecie zaskoczyć swojego przeciwnika i zdominować pole bitwy.
Grafika z gry spaceshooter Star Heroes
  1. TEAM DRAFT :
Grafika z gry spaceshooter Star Heroes

Każdy z sojuszników i przeciwników ma 15 sekund na wybór klasy swojego statku. Wybieranie jest chronologiczne, wybiera gracz 1 a po dokonaniu wyboru, kolejny gracz ma możliwość wybrania swojej klasy. 

  1. UDPATE poprzednich map: dokonano poprawek dotyczących kilku poprzednich map i tak:
  • NOX COLONY – rozbudowa bazy gdzie spawnują się drużyny,
  • DEGENS ARENA – dodano bariery oraz elementy uniemożliwiające przepychanie “anomalii” oraz “starseed” z bazy,
  • LUNIS STATION – dodano tunel przebiegający przez środek mapy, umożliwiający zaskoczenie przeciwnika
  1. ZMIANA WYGLĄDU SKLEPU W GRZE
Grafika z gry spaceshooter Star Heroes

W taki oto sposób przedstawia sie zakładka sklepu w grze.

  1. MODYFIKACJE BRONI:
  • PULSE CANNON – wcześniej broń która targetowała przeciwnika i ułatwiała strzelanie w przeciwników aby każdy pojedynczy pocisk trafiał. Teraz PC działa na zasadzie “przytrzymaj przycisk aby zadać ogromne obrażenia”. Za pomocą LPM przytrzymujemy i ładujemy maksymalnie do 5 stacków amunicji które po wystrzeleniu w przeciwnika zadając ogromne obrażenia,
  • DISTRUPTOR – wcześniej GAUSS CANNON. Zmiana dotyczy zasięgu, teraz krótki/średni dystans.

  1. LECZĄCE BARYŁKI: wcześniej leczenie polegało na wykorzystanie skilla pasywnego jednego ze swoich sojuszników. W nowym sezonie należy niszczyć baryłki z których będzie wypadał STAR DUST. Po jego zebraniu uleczymy się o niewielki procent brakującego HP.
  2. NOWE BUFFY: zdobywamy po przepchnięciu anomalii do naszego portalu.
  • max shield -15 % SHIELD
  • objective damage – 10% dmg na anomaly/star seed,
  • active ability cooldown – 10% cooldown,
  • reduced respawn lock time – 15% 
  1. NOWY WYGLĄD INDYKATORÓW: mają być bardziej intuicyjne (oznaczono statki, wieżyczkę inżyniera oraz anomaly/star seed),
  2. MINI AVATARY: w trakcie rozgrywki po prawej i po lewej stronie timera zostały dodane mini avatary które pokazują nam ile nasi sojusznicy mają hp i shielda. Dodatkowo ze strony przeciwników będziemy w stanie zobaczyć czy żyją oraz za jaki czas wrócą do walki jeżeli zostali zabici.
  3. TRYB PINGOWANIA: w trakcie rozgrywki będą dostępne 3 pingi:
  • oznaczenie przeciwnika – sojusznicy będą mogli oznaczyć przeciwnika przez co wszyscy nasi sojusznicy będą w stanie zobaczyć gdzie dany przeciwnik się znajduje. Służyć to będzie również gdy nie rozmawiamy z sojusznikami na discordzie/teamspeaku etc. ma to ułatwić komunikację w trakcie gry
  • odwrót – ping głównie służący do poinformowania sojuszników że wracamy się do bazy i nie będzie nas w najbliższej walce
  • SOS – prosta informacja wyświetlana nad naszym statkiem oraz na killfeedzie że potrzebujemy pomocy.


To tyle z nowości, które powinny zainteresować każdego gracza. Dodatkowo przypominam, jest także możliwość zapisania się na turniej e-sportowy w której znajduje się pula z cennymi nagrodami.

W dniu wczorajszym czyli 04.11. 2024 r na socialach Star Heroes ukazała się informacją o kampanii social mediowej w tym miejscu.

I to tyle jeśli chodzi o nowości w drugiej odsłonie sezonu STAR HEROES. O kolejnych update’ach oraz nowościach będę Was informował w kolejnych wpisach.


O STAR HEROES

Grafika z gry spaceshooter Star Heroes

StarHeroes to dynamiczna gra wieloosobowa, która przenosi graczy w kosmiczny świat pełen intensywnych walk i strategicznych potyczek. Gra charakteryzuje się zróżnicowanymi mapami, na których rozgrywka jest zarówno szybka, jak i wymagająca. Szczególnie wyróżniają się Nox Colony, Lunis Station oraz Degens Arena, każda z unikalnymi wyzwaniami i długością meczów.

Różnorodność broni, takich jak CKM-2000, Pulse Cannon i Flak Cannon, pozwala na dostosowanie stylu gry do indywidualnych preferencji. Gracze mają także możliwość wyboru spośród kilku klas statków, takich jak Shooter, Hitman, Engineer, Tank i Support, co dodatkowo wzbogaca strategię i taktykę.

Podsumowując, StarHeroes to gra, która oferuje zarówno intensywne pojedynki, jak i strategiczne planowanie. Zróżnicowane mapy, bogaty wybór broni i statków oraz zaawansowany system statystyk czynią ją pozycją obowiązkową dla fanów kosmicznych strzelanek.

🌎Źródło:

🔹https://medium.com – blog na medium

🔹https://x.com/StarHeroes_game – Tweeter projektu


🔗Przydatne linki:https://linktr.ee/starheroes –  zebrane linki projektu