Jak to zwykle bywa w niemalże każdym wydarzeniu tego typu diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Światło dzienne w końcu ujrzały te, dotyczące drugiego sezonu w projekcie STAR HEROES czyli space shooter o którym pisałem kilka dni temu w tym miejscu.
Poniższy artykuł wyjaśnia wszelkie meandry dotyczące rywalizacji, nagród, mechanizmów które czekają przed graczami a także zaimplementowane nowości.
NOWE ZAKŁADKI
„PROFILE TAB”
Jak się zapewne domyślacie ta pierwsza zakładka z którą się zetkniemy w pierwszej kolejności będzie zawierała szereg informacji o postępach gracza ( levele, rangi, statystyki ).
- LV KONTA
- FLEET LEVEL- poziom naszego statku zależny od poziomu wyekwipowanych itemków,
- ETERNAL LEVEL – dawniej HANGAR,
- SKILL RANK – ranking uwzględniający nasz indywidualny skill ( MMR).
- GAME POINTS: punkty, które zdobywamy za rozgrywane mecze. Tutaj mamy pierwszą różnicę w stosunku do poprzedniego sezonu. Wcześniej liczyły się tylko 3 mecze w dziennym limicie, tym razem będziemy mieli limit maksymalnych punktów do zdobycia w ciągu doby. Poziom ten będziemy mogli zwiększyć za pomocą specjalnych “pilot license” ( odpowiednik paliwa z poprzedniego sezonu).
- STAKE BOOST: liczba tokenów w stake, odpowiednio przemnożona przez mnożnik poola. Przykładowo dla 10k w comet i 5k w supernovie, SB = 2 * 10k + 6 * 5k = 50k
- HEROES STATS: wartość wyznaczana na podstawie wszystkich herosów podpiętych do walleta z uwzględnieniem ich poziomów (czyli 10 herosów lvl5 da większy mnożnik niż 10 herosów lvl4).
- MYSTERY RANK: coś dla fanów grindowania. Ranga, której poziom możemy podnosić poprzez wygrywanie potyczek w trybie rankingowym ( każde 100 pkt to jeden poziom).
- ITEMY: kolejna nowość to przedmioty które możemy zdobywać poprzez nasz postęp w grze.
- DAILY ITEMS ACQUIRED – wynosi 30 sztuk ale można go zwiększyć kupując specjalny itemek w sklepie,
- TOTAL ITEMS – przedstawia ilość jaką zdobyliśmy danego dnia z uwzględnieniem ich rzadkości.
- DROP CHANCE – szansa na drop. Zwiąksza się wraz z nasza rangą.
„SPACESHIP TAB”
- STASH: lista wszystkich itemków będących w naszym posiadaniu wraz z tymi wyekwipowanymi na naszym statku,
- każdy statek ma 6 miejsc na itemy, 2 sloty na itemy ofensywne, 2 sloty na itemy defensywne oraz 2 sloty na itemy utility. Każdy statek posiada swoje itemy, dlatego przed każdą rozgrywką gracz będzie musiał sprawdzić ich wyekwipowanie
- będzie kilka rodzajów tych przedmiotów. Będziemy mogli sprzedawać ja pozyskując w ten sposób kredyty. Poniżej lista:
– Damage Enhancement System – zwiększa nasz całkowity damage
– Anomaly Bane – zwiększa damage który zadajemy anomaly oraz star seed
– Assault Core – zwiększa damage który zadajemy wrogim statkom
– Hull Reinforcement Matrix – zwiększa nasze maksymalne zdrowie
– Shield Reinforcement Matrix – zwiększa naszego maksymalnego shielda
– Shield Augmentation Matrix – co minutę rozgrywki zwi ększa naszego maksymalnego shielda
– Hull Augmentation Matrix – co minutę zwiększa nasze maksymalne zdrowie
– Aegis Module – zwiększa naszą redukcje obrażeń
– StarDust Supply – na początku rozgrywki zaczynamy z większą ilością StarDusta
– StarDust Generator – zwiększa nasz pasywny zarobek StarDusta o dany procent
– Vampirism – w trakcie atakowania przeciwnika, część obrażeń zadanych odzyskujemy jako zdrowie
- upgrade tool – zostanie zaimplementowana możliwość “upgrejdu” itemków.
Dany item można ulepszyć 5 razy. Jeżeli posiadamy itemy +4 o rzadkości common / rare / epic to po wbiciu go na level 5, zmieni on nam się w wyższą rzadkość z levelem +0. Tylko legendarne itemy wbijamy na poziom +5.
Aby ulepszyć item musimy przenieść go do upgrade toola oraz włożyć itemy które będziemy chcieli poświęcić aby wzmocniły nasz ulepszany item. Ulepszenie itemu kosztuje również creditsy.
- COMBAT: każdy statek przez nas zakupiony będzie posiadał od razu skille aktywne oraz pasywne, jedyne co zostaje nam do kupienia to 3 slot na broń oraz faster respawn / engine power / improved star dust earn
- TREE: w przeciwieństwie do sezonu pierwszego gdzie dwa rodzaje okrętów (SHOOTER oraz TANK) trzeba było odblokować, w tych rozgrywkach każdy będzie miał dostęp od razu do wszystkich statków
„SOCIAL TAB”
To miejsce gdzie gracze otrzymają opcję zapraszania nowych za pomocą swojego ref kodu.
„SHOP TAB”
W nowej odsłonie sklepu będziemy mieli możliwość zakupu dodatkowych przedmiotów o których wspominałem wyżej.
TO CO GRACZE CENIĄ NAJBARDZIEJ – NOWOŚCI DOTYCZĄCE GAMEPLAY’u w tym space shooterze!
Teraz poruszymy kilka kwestii bezpośrednio związanych z gameplayem.
- NOWA MAPA ORIONIS PRIME : klimatyczna miejscówka, która charakteryzuje się wielkimi wrakami statków bojowych dwóch frakcji. Mapa posiada dużo ukrytych miejsc i korytarzy we wnętrzach rozbitych statków za pomocą których możecie zaskoczyć swojego przeciwnika i zdominować pole bitwy.
- TEAM DRAFT :
Każdy z sojuszników i przeciwników ma 15 sekund na wybór klasy swojego statku. Wybieranie jest chronologiczne, wybiera gracz 1 a po dokonaniu wyboru, kolejny gracz ma możliwość wybrania swojej klasy.
- UDPATE poprzednich map: dokonano poprawek dotyczących kilku poprzednich map i tak:
- NOX COLONY – rozbudowa bazy gdzie spawnują się drużyny,
- DEGENS ARENA – dodano bariery oraz elementy uniemożliwiające przepychanie “anomalii” oraz “starseed” z bazy,
- LUNIS STATION – dodano tunel przebiegający przez środek mapy, umożliwiający zaskoczenie przeciwnika
- ZMIANA WYGLĄDU SKLEPU W GRZE
W taki oto sposób przedstawia sie zakładka sklepu w grze.
- MODYFIKACJE BRONI:
- PULSE CANNON – wcześniej broń która targetowała przeciwnika i ułatwiała strzelanie w przeciwników aby każdy pojedynczy pocisk trafiał. Teraz PC działa na zasadzie “przytrzymaj przycisk aby zadać ogromne obrażenia”. Za pomocą LPM przytrzymujemy i ładujemy maksymalnie do 5 stacków amunicji które po wystrzeleniu w przeciwnika zadając ogromne obrażenia,
- DISTRUPTOR – wcześniej GAUSS CANNON. Zmiana dotyczy zasięgu, teraz krótki/średni dystans.
- LECZĄCE BARYŁKI: wcześniej leczenie polegało na wykorzystanie skilla pasywnego jednego ze swoich sojuszników. W nowym sezonie należy niszczyć baryłki z których będzie wypadał STAR DUST. Po jego zebraniu uleczymy się o niewielki procent brakującego HP.
- NOWE BUFFY: zdobywamy po przepchnięciu anomalii do naszego portalu.
- max shield -15 % SHIELD
- objective damage – 10% dmg na anomaly/star seed,
- active ability cooldown – 10% cooldown,
- reduced respawn lock time – 15%
- NOWY WYGLĄD INDYKATORÓW: mają być bardziej intuicyjne (oznaczono statki, wieżyczkę inżyniera oraz anomaly/star seed),
- MINI AVATARY: w trakcie rozgrywki po prawej i po lewej stronie timera zostały dodane mini avatary które pokazują nam ile nasi sojusznicy mają hp i shielda. Dodatkowo ze strony przeciwników będziemy w stanie zobaczyć czy żyją oraz za jaki czas wrócą do walki jeżeli zostali zabici.
- TRYB PINGOWANIA: w trakcie rozgrywki będą dostępne 3 pingi:
- oznaczenie przeciwnika – sojusznicy będą mogli oznaczyć przeciwnika przez co wszyscy nasi sojusznicy będą w stanie zobaczyć gdzie dany przeciwnik się znajduje. Służyć to będzie również gdy nie rozmawiamy z sojusznikami na discordzie/teamspeaku etc. ma to ułatwić komunikację w trakcie gry
- odwrót – ping głównie służący do poinformowania sojuszników że wracamy się do bazy i nie będzie nas w najbliższej walce
- SOS – prosta informacja wyświetlana nad naszym statkiem oraz na killfeedzie że potrzebujemy pomocy.
To tyle z nowości, które powinny zainteresować każdego gracza. Dodatkowo przypominam, jest także możliwość zapisania się na turniej e-sportowy w której znajduje się pula z cennymi nagrodami.
W dniu wczorajszym czyli 04.11. 2024 r na socialach Star Heroes ukazała się informacją o kampanii social mediowej w tym miejscu.
I to tyle jeśli chodzi o nowości w drugiej odsłonie sezonu STAR HEROES. O kolejnych update’ach oraz nowościach będę Was informował w kolejnych wpisach.
O STAR HEROES
StarHeroes to dynamiczna gra wieloosobowa, która przenosi graczy w kosmiczny świat pełen intensywnych walk i strategicznych potyczek. Gra charakteryzuje się zróżnicowanymi mapami, na których rozgrywka jest zarówno szybka, jak i wymagająca. Szczególnie wyróżniają się Nox Colony, Lunis Station oraz Degens Arena, każda z unikalnymi wyzwaniami i długością meczów.
Różnorodność broni, takich jak CKM-2000, Pulse Cannon i Flak Cannon, pozwala na dostosowanie stylu gry do indywidualnych preferencji. Gracze mają także możliwość wyboru spośród kilku klas statków, takich jak Shooter, Hitman, Engineer, Tank i Support, co dodatkowo wzbogaca strategię i taktykę.
Podsumowując, StarHeroes to gra, która oferuje zarówno intensywne pojedynki, jak i strategiczne planowanie. Zróżnicowane mapy, bogaty wybór broni i statków oraz zaawansowany system statystyk czynią ją pozycją obowiązkową dla fanów kosmicznych strzelanek.
🌎Źródło:
🔹https://medium.com – blog na medium
🔹https://x.com/StarHeroes_game – Tweeter projektu
🔗Przydatne linki:✅https://linktr.ee/starheroes – zebrane linki projektu