Doświadczenie zdobywa się za każdym razem, gdy członek załogi został przydzielony do stacji załogi statku (lub – w przyszłości – do roszczenia), podczas gdy statek wykonuje akcję, która opiera się na tym konkretnym stacja.
Wszyscy członkowie załogi zdobywają XP. Takie bonusy generował będzie szybciej niż zwykle, gdy zostanie przydzielony do stacji załogi związanej z umiejętnościami.
Bonusy XP
Zespół już ujawnił, że członkowie załogi będą mieli jedną lub więcej drobnych i / lub większych predyspozycji, co doda premię do tego, jak szybko zdobywają XP, gdy zostaną przydzielone do powiązanej stacji załogi.
Premie Aptitude:
- Minor: 25%
- Major: 50%
- Anomalous: 100%
Innymi słowy, członek załogi z Duża Aptitude w Lot zdobędzie 1,5x więcej XP, gdy zostanie przydzielony do miejsca pilota statku w porównaniu z członkiem załogi bez premii za umiejętności do lotu.
Pozostało pytanie, dlaczego chcielibyśmy mieć członków załogi z wieloma premiami umiejętności. Wydaje się, że przydzielisz załogę do stacji, za którą raz mają premię, a następnie zostawisz ją, aby zgromadziła XP i specjalizowała się.
Jak to jest powszechne w grach RPG, ponieważ członkowie załogi zarabiają XP za Aptitude, osiągną nowe poziomy Aptitude przy określonych progach. Każdy osiągnięty nowy poziom zapewnia Punkt Perk dla tej konkretnej umiejętności, którą można przypisać do dowolnej z Aptitude .
Jeden Perk jest odblokowywany natychmiast na poziomie 1, a pozostałe trzy stają się dostępne na poziomach 5, 10 i 15. Każda umiejętność oferuje w sumie dokładnie 4 zalety.
Punkt Perk można przypisać do dowolnego odblokowanego profitu (w ramach tej aptitude), który aktywuje bonus. Dodatkowe punkty profitu wydane na ten sam profit poprawią premię, którą zapewnia profit.
Każdy punkt przypisany do profitu poprawi dwa powiązane działania w grze. Jeden w SAGE i jeden w Unreal*. Te umiejętności mają kilka interesujących cech:
- Zmniejszające się zwroty — Każdy nowy przypisany punkt przyniesie taką samą lub mniejszą korzyść niż poprzedni punkt przypisany do tego samego profitu, nigdy większy! Oznacza to, że pierwsze 5 punktów zainwestowanych w profit przyniesie ci więcej bonusu niż kolejne 5 punktów, które dodasz.
- No Cap — Jest bez limitu do liczby poziomów załogi, które można osiągnąć (i zdobytych punktów profitu). Podobnie jest bez limitu do kwoty punkty perk które można przypisać do określonego profitu.
- Efekt całego statku — Bez względu na to, jaką stację obsługuje członek załogi, wszelkie premie Perk są stosowane do całego statku / zespołu.
- Niezależny od stacji okrętowej — Chociaż członkowie załogi zarabiają XP tylko na stacji aktywnie wykorzystywanej w rozgrywce, wszystkie odblokowane bonusy Perk są aktywnie stosowane na statku / drużynie, bez względu na stację, do której zostali przydzieleni. Czy członek załogi został przydzielony do pilotowania statku z kilkoma bonusami odblokowanymi w przywileju gościnności? Te bonusy są aktywne, nawet gdy pilotują twój statek!
- Skład bonusów — Gdy różni członkowie załogi zapewniają bonus temu samemu mechanikowi gry (ponieważ zainwestowali w te same korzyści), te bonusy się układają! Innymi słowy, premie te są sumowane i stosowane na całym statku!
Uogólnienie na specjalizację
Te dwa ostatnie punkty nagle sprawiają, że członkowie załogi z wieloma premiami umiejętności są o wiele bardziej atrakcyjni! Biorąc pod uwagę malejący charakter premii, dodatkowe punkty umieszczone w tym samym Perku zapewniają, względnie mówiąc, mniej korzyści niż wcześniej podane punkty. W rzeczywistości korzystne jest posiadanie 4 członków załogi, z których każdy ma tylko 5 punktów zainwestowanych w dokładnie taki sam profit niż pojedynczy członek załogi z 20 punktami zainwestowanymi w ten profit!
W związku z tym sensowne byłoby przemieszczanie członków załogi, aby mogli wyrównać różne predyspozycje i zapewnić dodatkową premię dla twoich statków. Biorąc pod uwagę, że te wczesne punkty są najbardziej warte, posiadanie członków załogi, którzy mają 5 punktów w każdym dostępnym proficie, stanowiłoby świetny impuls w stosunku do posiadania członków załogi specjalizujących się w jednym proficie.
🌎Źródło:
🔹https://staratlas.com/ – strona gry
🔹https://discord.gg/staratlas – Tweeter projektu
🔗Przydatne linki:
✅ https://discord.com/invite/playwildforest – Discord
Twitter – https://twitter.com/staratlas
YouTube – https://youtube.com/channel/UCt-y8Npwje5KDG5MSZ0a9Jw
Reddit – https://www.reddit.com/r/StarAtlas
Medium – https://staratlasgame.medium.com/
Star Atlas Ekonomia – https://staratlas.com/newsroom/economic-reports
Tokenomia i ekonomia w grze – https://staratlas.com/economics-paper.pdf
ATLAS Coinmarketcap – https://coinmarketcap.com/currencies/star-atlas/
Coingecko – https://www.coingecko.com/en/coins/star-atlas
Solana Explorer – https://explorer.solana.com/address/ATLASXmbPQxBUYbxPsV97usA3fPQYEqzQBUHgiFCUsXx
POLIS (Governance Token) Coinmarketcap – https://coinmarketcap.com/currencies/star-atlas-polis/
Coingecko – https://www.coingecko.com/en/coins/star-atlas-dao
Explorer – https://explorer.solana.com/address/poLisWXnNRwC6oBu1vHiuKQzFjGL4XDSu4g9qjz9qVk
O STAR ATLAS
Star Atlas to futurystyczna gra wideo osadzona w przestrzeni kosmicznej, która łączy elementy eksploracji, walki, handlu i budowy. Wykorzystuje technologię blockchain, co pozwala graczom na posiadanie i handel cyfrowymi zasobami w grze, takimi jak statki kosmiczne, planety i surowce. Gra oferuje rozbudowany świat z dynamiczną gospodarką, umożliwiając graczom tworzenie sojuszy, prowadzenie wojen i odkrywanie nieznanych obszarów kosmosu. Star Atlas wyróżnia się również wysokiej jakości grafiką oraz realistycznym podejściem do symulacji kosmicznych podróży i konfliktów.